1. HeraclesHarry Active Member

My name is Harry Vlahos and I
  2. MizzouFit Active Member

Glad to have some overseas blood come into the mix. Impressive competition resume as well! Best of luck to you in this years contest in NY. I to am a member, competitor and fan of the INBF/WNBF!
  3. HeraclesHarry Active Member

Glad to be here and thank you for your kind words.
  4. HeraclesHarry Active Member

Had my 1 scoop Scivation Whey and 1 Lean Green+Forskolin 20min before my mrning Cardio. 4 scoops of Xtend during.
    Cardio: 20 min Stepmill followed by 20min X-trainer then 5 min cool down on tread.
    Back later on today for weights
  5. HeraclesHarry Active Member

6. HeraclesHarry Active Member

7. MizzouFit Active Member

I assume your in pre-contest mode at present with your cardio frequency and carb intake? Am I accurate with this?
  8. HeraclesHarry Active Member

Yes that is correct. 4 weeks to go for my first comp in Victoria. Will try to defend my Light-Heavyweight Title and overall for the 4th time.

Current Supplements:
    Scivation: Xtend, Whey, Novem, EFA
    Primaforce: Lean Green, IsoPro-R, AlCar, AAKG, Glutaform, Forskolin, Max CLA
    Gaspari Myofusion
    Multivitamin
    Vit-C
  9. HeraclesHarry Active Member

10. HeraclesHarry Active Member

11. HeraclesHarry Active Member

Weight this morning: 188.5
    Today lower back felt good, so I decided to do some Deadlifts before cardio, why not!

Training/ Cardio:
    WED: Deads, HIIT

Deadlifts
    154- 12, 204-8, 294-7,384-5, 485-4, 384-5,294-4
    5 min warm up on Stepmill followed by 10 HIIT ( 15 sec at 8 out of 10 followed by 45 sec at 6 out of 10)
    15 min X-Trainer at 16 out of 20

Diet(Per diabetic exchange): 250P, 60C, 60F, veggies as desired. Saturday higher carb day 210C all else the same. All foods are natural Whole foods, 6 meals a day eating every 2.5-3 hours.
  12. HeraclesHarry Active Member

Weight this morning: 188.3
    I have been busy with wedding preparations and house hunting, so time to blog has been very limited. Finding it hard even to get my cardio and weight sessions in but I
  13. HeraclesHarry Active Member

14. HeraclesHarry Active Member

15. HeraclesHarry Active Member

16. HeraclesHarry Active Member

17. HeraclesHarry Active Member

18. HeraclesHarry Active Member

19. HeraclesHarry Active Member

20. HeraclesHarry Active Member

Share This Page